Κυριακή 21 Ιανουαρίου 2018

Δημιουργίες!!

Σας είχα δείξει στο αλφαβητάρι, τις δύο πλευρές ενός ηχείου. Τα ηχεία ανήκουν σε έναν συνάδελφο, με επίπλωση προς το μοντέρνο και ο οποίος με παρακάλεσε αν μπορώ να του τα φτιάξω όπως ήθελα.
Έβγαλε λοιπόν τους μηχανισμούς από μέσα και μου τα έφερε παιδιά. Παρότι άδεια, ήταν μεγάλα και βαριά. Κάθισα και το σκέφτηκα λοιπόν και έψαξα εικόνες που θα μπορούσαν να καλύψουν τις ανάγκες και τα γούστα του φίλου μου.

Τα έτριψα και τα πέρασα gesso και στη συνέχεια αποφάσισα τι ήθελα να κάνω. Δούλεψα το χρώμα που ήθελα, και με πινέλο αρχικά και με σφουγγάρι στη συνέχεια.

Το ένα ηχείο η μπροστινή του μεριά που την έχετε ήδη δει έγινε ντεκουπάζ.


η πάνω μεριά του κι αυτή με ντεκουπάζ


η πίσω μεριά του με ντεκουπάζ επίσης. Το χαρτί το έκαψα λίγο στις άκρες για πιο εφετζίδικο.


Στο πλαινό άλλαξα χρώμα και έκανα ζωγραφική. 


και το άλλο πλάι μόνο η κιθάρα είναι ντεκουπάζ το υπόλοιπο ζωγραφική.


Τα ίδια ισχύουν και για το δεύτερο ηχείο που σας δείχνω παρακάτω.



και οι δύο πλαϊνές ζωγραφική. 



Ασχολήθηκα ώρες για να τα φτιάξω, αλλά το απόλαυσα. Και η ανταμοιβή μου ήταν η αντίδραση του φίλου μου, που έμεινε άφωνος για κάμποσο. Στην αρχή φοβήθηκα πως δεν του άρεσαν. Αλλά στη συνέχεια παιδιά μου λέει. Δεν είχα φανταστεί καν αυτό το αποτέλεσμα. Και τον πίστεψα γιατί είναι ευθύς και δεν επαινεί εύκολα. Η χαρά του ήταν τέτοια που πήρε την αδελφή του που είναι στην επαρχία για να της πει για τα ηχεία του. Όταν αυτή με πήρε τηλέφωνο για να μου πει πως έμαθε τα νέα, χάρηκα φοβερά. Και τελικά το να δημιουργείς είναι υπέροχο. Το να κάνεις τον άλλον να χαίρεται με τις δημιουργίες σου είναι Θεού δώρο!








17 σχόλια:

  1. Πω πω πω τι ωραία που είναι!!!!!!!!
    Μ'αρέσει που αυτοεκπαιδεύεσαι έγραψες κάπου...Και έχεις κάνει φοβερά πράγματα...Να ναι καλά το Δελφινάκι που έβγαλε '' τα άπλυτά σου '' στη φόρα γιατί δεν θα το μαθαίναμε αλλιώς.
    Μπράβο υπέροχα.
    Και το καλύτερο είναι ότι άρεσαν στο φίλο σου!!
    Καλή συνέχεια αυτοεκπαιδευόμενη!!!
    Καλή Κυριακή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Άννα μου αυτοεκπαιδεύομαι και ακόμη είμαι στη μάθηση. Με κολλήσατε και δοκιμάζομαι και στον πηλό και στο ντεκουπάζ σε όλα χαχαχα
      Ωραία είναι και χαίρομαι που σου αρέσουν! Πολλά φιλιά να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  2. Εμείς να δεις Μαίρη μου πλάκα που πάθαμε....!
    Εντάξει, είναι εκπληκτικά....! κορίτσι μου, η αισθητική σου, το μεράκι σου, η φαντασία σου είναι "ταβάνι". Μπράβο βγαλμένο απ την καρδιά μου. Ειλικρινά.
    Και στέκομαι στο κλείσιμό σου.
    Η Μεγαλύτερη ανταμοιβή που εισπράττει ένας καλλιτέχνης, σε κάθε είδος, είναι αυτή η έκφραση που συναντά στα μάτια εκείνων που θα χαρούν το δημιούργημά του.
    Αυτό πιστεύω δεν μετριέται με τίποτα. Είναι ευλογία Θεού.
    Πάντα σου εύχομαι έτσι να συνεχίζεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου σ' ευχαριστώ πολύ! Πραγματικά εγώ πειραματίζομαι τον τελευταίο καιρό, αλλά η χαρά των φίλων μου μπαίνει κατευθείαν στην καρδιά μου! Να είναι καλά να τα χαίρονται. Να είσαι καλά κι εσύ και να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαρία Έλενα και απ' ότι είδα οι δημιουργίες σου είναι υπέροχες! Να είσαι καλά καλή εβδομάδα φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Εντάξει, το τερμάτισες Μαίρη μου! Τέτοια ηχεία, μόνο ο φίλος σου θα διαθέτει.
    Συγχαρητήρια πολλά για την έμπνευση και το ταλέντο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σ' ευχαριστώ! Μου έστειλε και φωτογραφία του χώρου του και πραγματικά τώρα που τα συνέδεσε είναι υπέροχα. Έχει και ωραίο φωτισμό και τα καμάρωσα τα εργάκια μου! Φιλιά και να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!

      Διαγραφή
  5. Είναι πολύ όμορφα και τα δύο
    Το πιο σημαντικό που άρεσαν στο φίλο σου
    χαλάλι λοιπόν ο χρόνος που αφιέρωσες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Δελφινάκι μου και ναι ήταν σημαντικό για μένα ότι τα ευχαριστήθηκε και ταίριαξαν με το γούστο του! Καλή εβδομάδα να έχεις!

      Διαγραφή
    2. Σου έστειλα προχτές εμαιλ,δεν ξέρω αν το είδες
      Σου έγραψα οτι χάρηκα πάρα πολύ που σου άρεσε η φωτογραφική μου πρόσκληση και που μου έγραψες να το καθιερώσω
      Ευχαριστώ πολύ.Από όσες συμμετοχές είχα ως τώρα ,το χάρηκαν πολύ,είχα έγνοια μην είναι κουραστικό να ψάχνεις 24 φώτος για κάθε γράμμα

      Διαγραφή
    3. Χαίρομαι κορίτσι μου και πραγματικά το εννοώ ήταν πολύ διασκεδαστικό! Μπορείς να το καθιερώσεις εγώ δεν έχω πρόβλημα! Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  6. Μαίρη μου! Τι θαύμα έκανες;;; Απίστευτο! Και πόση δουλειά! Μα, είναι δυνατό να μην άρεσε;;;
    Φιλιά, κορίτσι ταλαντούχο! ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα μου σ' ευχαριστώ πολύ! Είχε δουλειά αλλά προσπάθησα να την κάνω όσο πιο καλά μπορούσα. Φιλιά πολλά μάτια μου!

      Διαγραφή
  7. Ο απόλυτος ορισμός της δημιουργίας Μαίρη μου!
    Παίρνεις χαρά δίνοντας!
    Εύχομαι να συνεχίζεις να γεμίζεις τη καρδιά σου χαρά πειραματιζόμενη σε όλα τα επίπεδα!

    Πολλά πολλά μπράβο με ακόμα πιο πολλά ΑΦιλάκια! (Α=Αληθινά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανία μου σ' ευχαριστώ! Ναι είναι ωραίο να δημιουργείς και το ξέρετε καλά όλοι εδώ! Είπαμε με κόλλησαν! Καλή συνέχεια πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  8. τι να πωωωωωωωωωωωωω
    αφωνη κ με αυτοοοοοοοοοο
    καλε πως δεν σε ηξερα τοσο καιρο???!!!!
    μπαινεις στα "νεα της γειτονιας "
    πολυ χαρηκααααααααααααααα θα τα λεμεεεεεεεεεεεεε
    οντως τι μεγαλη χαρααααααααααααα να βλεπεις την χαρα στα ματια του αλλου
    ακομα κ οταν δεν μιλαει ... χαιρομαι να φτιαχνω κ να χαριζω σε ατομα που το εκτιμανε κ το αγαπανε το χειροποιητο !!! παντα τετοιααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή